hahha, theresa du suger ;)

Hellu :) Vart hemma från skolan idag. Kunde verkligen inte somna igår så när jag vaknade var jag både genom trött och hade skit ont i magen :( Men sov till ett så är inte trött längre, bara lite ont i magen! Skulle ju vart med julia idag men får se hur det blir eftersom jag vart hemma idag och hon skulle kanske en sväng till sin pappa ? Jaja, just nu lyssnar jag på musik och väntar på att min älskade mamma ska komma hem från affären med kakor som jag och min brorsa sa att hon skulle köpa ;) Får se om hon gjorde de då :D  Juste tänkte även berätta för dig, THERESA!, ´att du verkligen suger ibladn ;) LOOK :

theresa om Till alla fucking fittor!:
OMOGET !!!!! :O
IP: 83.253.235.54
19 Maj, 12:41
anonym om Rolig dag!:
k bry !
IP: 83.253.235.54



HAhaha, först kommenterar du som anonym 
sen kommenterar du som Theresa? HAha,
du har inte tänkt på IP adressen eller? ;) ♥

Kommentarer
Postat av: theresa omido $♥

jag har inte kommenterat någon av det där? det är inte ens jag emellie

2011-05-19 @ 20:24:50
URL: http://endasttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0