Rolig dag!

Tjenare :) Vart tillsagd utav Julia att blogga så visst, det kan jag väl göre ;) Idag har jag såklart vart i skolan. Det har rullat på som vanligt, helt okej asså :D Efter skolan drog jag och Elin till ÖB för elin skulle typ köpa något mer till mosr dag. Sen drog vi upp till Maxi och köpte korv. Sen ringde typ min mamma och sa att hon var hemma hos Elin och fikade med elins mamma så vi cyklade hem och var mammas små änglar, hoost.. Hahah ;) Drog iallafall hem för typ 45 minuter sen så sen dess har jag bara suttit här vi datorn och tagit det lungt. Sitter och lyssnar på lite music och chattar med Julia på fb. Vi ska ses i morgon och hitta på något roligt! Älskar dig  cheyyyeen♥♥
Aja nu ska jag kolla lite saker på datorn och sen ska jag lägga mig i ett bad.
Bloggar seen :love:
Julia & jag.. kärlek från hjärtat, love u ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Naaw, Älskar dig lillesyster!♥

TUNG KÄRLEK! :D

Utan dig är jag inget..<3

2011-05-18 @ 21:04:00
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/
Postat av: anonym

k bry !

2011-05-19 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0