Till alla fucking fittor!

Läste nyss på min älskade systsers blogg och förstod direkt att hon inte måde bra. Och vet ni varför? DET VAR PÅGRUND AV ER! Eller asså inte, er er alla utan vissa människor i hennes klass osv! Jag tror inte att ni läser min blogg men chansen finns och det här går ut till alla (men såklart mest till dom som håller på mot henne)!
Vart i helvete ser ni glädjen när någon annan blir ledsen och arg?! Skulle ni gilla om någon som inte gjort ett skit kommer fram och slår er helt utan viadre?! Så jävla trött på att se min egena bästavän och syster sårad och nerklämd. Tror ni det så fucking roligt att se sin egena bästavän och syster gråta? Vad i helvete tänker ni med? Värkar vara helt tomt inuti era äckliga huvun?! Tydligen måste ni må riktigt dåligt så ni måste se alla andra må dåligt också? Har ni inga fucking mammor eller pappor som kan uppfostra er rätt eller? Jävla oansvariga föräldrar :S Och ni? hur jävla gammla är ni egentligen? Slogs gjorde man när man gick på dagis och var fyra år?! Trodde folk i min ålder och uppåt var lite mognare än så? Men nejdå, tydligen inte! Skaffa er ett fucking eget liv istället för att förstöra andra! Jävla äckliga fittmänniskor! Jag tål inte att se min syster ledsen mer!

Ge upp era horungar!!!

Kommentarer
Postat av: theresa

OMOGET !!!!! :O

2011-05-19 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0