svar på cpkommentar

anonym om hemma idag:
diiin design är fett ful och din blogg suuger!
Sluta ljuga om att du får taskiga kommentarer!!
vad är de du vill ha egentliiiigen? u.p.e.r.k.s.a.m.h.e.????
hahahahahaha palla?
För de första, jag vet att jag skrivit de förut men jag gör de igen eftersom alla inte verkat få in de i sina huvud så som sagt, om du tycker min blogg är så ful och dålig då är min fårga till dig: varför klickar du dig in på min blogg läser och sedan kommenterar? Jag menar, om du inte gillar de du ser gå inte in på min blogg då? ingen som tvingat dig?! Men uppenbarligen så är de väl nått iallafall du gillar med min blogg eftersom du går inte på den, eller har jag fel kanske?
Och dehär att jag skulle ljuga om att få elaka kommentarer! De gör jag absolut inte? Och som alla ser så fick jag ju en nu, utav dig? ellerhur?! Och jag ska egentligen inte ens behöva kopiera den här satans kommentaren, vad har jag att bevisa?  ska jag behöva visa hela kommentaren för att ni, eller iallafall du ska förstå att jag inte ljuger? Nejdu du ska inte få besvära mig med de :)
ååh snälla du kom inte och säg att jag vill ha uppmärkashet när du inte ens kan stava till ordet. Är de någon som verkar leta lite uppmärksamhet så är de ju faktiskt du själv, som sitter och skriver såna här förbaskade onödiga kommentarer?
men lilla kära du, skriver du palla till mig? hur orkar du själv sitta och lägga ner tid på någon dålig och ful blogg?
vilket du gör när du slår dina äckliga flottiga fingrar i tangentboredet som sedan rullar in på min blogg? ååh, vet du? jag bryr mig inte om dina kommentarer jag tar ändå bara bort dom vart efter dom kommer! För vet du? jag har lärt mig att vara stark och inte ta åt mig av såna där små skitsaker och löjliga kommentarer. För de får bara dog att sjunka till en lägre nivå när du skriver sånt där. Och vad är meningen med att ha såna här töntiga kommentarer? nej, vet du vad! de får bara dig att famstå som en idiot, inte mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0