hemma idag

är hemma idag från skolan, har skiit ont i magen så blir ändå bara skit på lektionerna då satt..
ska snart åka till affären och köpa chokladkaka, nummiii :) kanske hänger med min bror till frisören också, han ska typ klippa sig och så :)  vet inte vad som händer idag.. ingenting alls antar jag eftersom jag är hemma från skolan finns de inte så mycket socialt folk heller så blir väl typ att kolla film och data osv. Kanske träffar någon ikväll om jag inte har lika ont i magen då, vilket jag säkert kommer att ha med min vanliga otur, haha stakars mig!
menmen, sitter vid min brors dator och bloggar så måste sluta nu för han ska ha datorn.. men vi hörs väl ?
pusssss♥

Kommentarer
Postat av: anonym

diiin design är fett ful och din blogg suuger!

Sluta ljuga om att du får taskiga kommentarer!!

vad är de du vill ha egentliiiigen? u.p.e.r.k.s.a.m.h.e.????

hahahahahaha palla?

2011-09-14 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0