svar på tal

HEllu, sitter hos julia nu. Hon ska hoppa in i duschen så passar på att blogga lite oså :)
Kommer även ett ''svar på tal'' här nedan.. Iallafall.. vet inte vad jag och julia ska göra? typ bara chilla kolla på någon film kanske? ingen anning xd har iallafall saknat min lilla plutta ;) MEn aa, har typ inget att skriva så här kommer svar på tal;
Nathalie om minni shopping, igen ;):
Vad är det för något ? :P Haha

Svar: vet inte vilket av det tre sakerna du menar så säger väl allt då?
1. en bh xd
2. en blånbok
3. ett armband men det var så stort på mig så använder det som en fotlänk :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Bilden på nå mat tror jag :P Vad är det för något ?

2011-06-18 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0