minni shopping, igen ;)

tjenare gullisar ;)
Kom hem för en liten stund sen från theresa. Åkte ner till henne i spöregnet :o? haha, ja och så käkade vi lite pnakakor, eller aa? jag åt en halv. Sorry theresa, men bläää :( Iallafall, sen drog vi upp till stan och jag fick med mig ytligare två presenter hem och även lite till mig själv; en ny bh och två arband (Y)
Just nu chattar jag med min underbara syster julia och väntar på att lasse ska komma (min halvbrors papap) Vi ska åka och hämta ni vet jennifer? och så ska hon få sina presenter, nice nice.. Men ska fixa mitt hår nu. Vi hörs :*<3
hahaha, mumms ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Vad är det för något ? :P Haha

2011-06-17 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0