typ vad?

heeej..  aa jag vet nu har det vart sån där dålig uppdatering utav mig igen, förlåt för det men iallafall..
sov hos Theresa inatt, sjukt roligt :) vi typ kollade film åt glass med jordgubbar osv :D
Kom hem för en liten stund sen och har nyss städat upp lite på mitt rum :) Ska snart äta och sen ska jag kanske träffa kasper matte och oskar, roligt det :) Har typ jätte ont i halsen, eller ja så ont gör det inte men jag hostar som en, aa jag vet inte vad.. haha ;) här kommer iallafall ett svar på tal:
Siri ([email protected]) om @julia place (H):
Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).
IP: 173.208.43.15


heey :) ååh, tack va glad jag blir. Det här gör verkligen min dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0