@julia place (H)

Heyy ;*
Sitter hemma hos julia med henne då såklart :) Sover här inatt med, vi har det ju alltid bäst satt.. :D
HAr haft en sjukt underbar dag idag. Först vaknade jag och julia fixade oss och åt och sen så drog vi till loppisen, tårkigt som fan så vi tog cykeln ner till stan och jag köpte ett kompishalsband åt mig och min bästa vän, kasper :') SEn iallafall åkta jag, julia våra mammor och kina till mcdonalds och käkade och sen hem igen. Hägde runt hela kvällen med matte och ett jävla fucking cepe -.- iallafall så aa, kul har det vart :D Just nu sitter jag typ och chattar med någon från usa på enegelska, fett bra jag är asså (H) aja här kommer svar på tal :
Nathalie om Fixad och klar!:
Okej :) Söt du är :D Kommer att finnas presenter till er oxå <3


Ååh, va roligt.. längtar verkligen tills vi ses, kan knappt vänta :DDDD <33

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Vi med :D <3

2011-07-03 @ 16:23:51
Postat av: Siri

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 20:51:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0