Fixad och klar!

Godmorogn sötingar ;* VArt typ inga fler inlägg igår? Drog till Julia och har sovit här inatt, vi har haft det riktigt jävla kul! Älskar dig gumman ♥ IAllafall så har jag nu precis fixat mig klart. Tog en snabbdusch här hos julia. Så varmt ju? skönt iallafall :D Väntar bara på att julia busungen ska bli klar så vi kan dra ut. Ska typ kankse stå kasörska på loppis idag. Det är typ loppis i hela mitt område där jag bor, det är typ någon förmedling som årdar det och sen på kvälles så är det typ fest? kul ska det bli :) MEn har typ inget mer att skriva nu? så slutar med ett svar på tal!
Nathalie om dagens outfit!:
Riktigt fint linne :D Vill ha !


ååh, tack :) Ja det finns på Kappahl,
det blir ju såklart presenter till er alla när vi ses ;) <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Okej :) Söt du är :D Kommer att finnas presenter till er oxå <3

2011-07-02 @ 14:05:56
Postat av: felicia♥

FRÅGESUND PÅ MIN BLOGG :* SLÄNG IN EN KOMMENTAR :D

http://feliciahelenaliv.blogg.se/2011/july/nu-kor-vi.html#comment



fin blogg :D

2011-07-02 @ 23:25:55
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0