bara för jag älskar dig!

Julia om x:
Aw gumman, du ska bara veta att jag kommer alltid finnas för dig. Kommer aldrig glömma när du grät på min axel.. Jag fick massa tankar då. T.e.x. att du är världens finaste lillasyster & du ska veta, mina armar står alltid öppna för dig och du får alltid gråta på min axel när du känner att du behöver det.. ♥
IP: 213.100.131.161


ååh, älskade syster! du ska bara veta hur jävla mycket det där betyder för mig! att jag fick gråta över din axel det var skönt! då visste jag verkligen att du brydde dig! du är helt jävla underbara! äkta rakt igenom! alla dessa år? gumman, jag kan love dig ett föralltid! älskar dig så himla mycket och jag kommer alltid finnas för dig, vilken tid som helst! du och jag i sol, i regn, du och jag genom allt! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Aw du är bara för underbar älskling! Du & jag genom allt. Love u ♥

2011-07-24 @ 00:57:16
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0