x

jag älskar dig så mycket, vill inte ge upp men hoppet börjar försvinna!
jag kommer ihåg hur gald jag var, men varför inte nu? du är den ända killen jag brinner för och har gjort det sen första gången! var det här slutet på oss? jag vill tro att det finns mirakel men när dom aldrig vissar sig, då försvinner även min tro! jobbigt det här, känns som du pendlar fram och tillbaka! jag vet inte längre vart jag har dig?
känner mig ibalnd som ett andrahandsval, när det inte finns någon annan då använder du mig tills du hittar någon och då duger man inte längre? jag borde hata dig, men jag kan ingenting annat än att älska dig, och sakna dig!
det är hårt att träffa dig! det bara snurar i huvudet av minnen, jag vill bara gråta! men jag vet egentligen inte varför? varför ska jag gråta för dig? Det är en jobbig kännsla! jag vet inte hur mycket jag orkar längre. jag kan inte ta mera, jag vill höra det nu istället för att något ska komma helt plötsligt, så säg mig... var det här slutet på oss?


-

Kommentarer
Postat av: Julia

Aw gumman, du ska bara veta att jag kommer alltid finnas för dig. Kommer aldrig glömma när du grät på min axel.. Jag fick massa tankar då. T.e.x. att du är världens finaste lillasyster & du ska veta, mina armar står alltid öppna för dig och du får alltid gråta på min axel när du känner att du behöver det.. ♥

2011-07-23 @ 16:57:48
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0