Vart med theresa,

Hej på er :) haha känns som alla mina inlägg börjar såhär men ja, bloggtorka som fan? 
tänkte berätta lite om min dag? Skola såklart, gick till fyra så jävla jobbigt! Kollade på film sista lektionen och jag trodde jag skulle somna så trött jag var men jag klarade mig igenom hela dagen, härligt :) Gick hem till mig med theresa, vi gjorde väl inte så mycket. Åkte till donken sen och käkade, sen till maxi och handlade safari och sen hem till mig, Theresa åkte nyss hem jag jag ska snart sova, sjukt hur trött jag vart på sista tiden, vet inte varför faktiskt? Menmen, i morgon åker vi skridskor med klasen, haha härligt. ganska roligt faktiskt?
kan ni åka skridskor kära läsare? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0