va hände?

jag trodde verkligen du ville något med dethär? jag hade en dröm, jag ville verkligen och det trodde jag du också ville men emellie branzell, hur kunde du tro något så dumt och korkat?!  Hur i hela helvete kunde jag gå runt och ro att han ville så som jag, hur kunde jag någonsin tro att han tyckte om mig på samma sätt som jag tycker om honom? Så värdelöst att tro och gå runt och va glad när de ändå slutade åt ett helt annat håll. Jag vill hata men jag kan inte! jag känner inget hat! jag känner saknar, saknar de jag trodde vi hadde! det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig! Varför gick jag på dethär? Varför vart jag kär i dig? Jag hoppades för mycket.
Jag borde lära mig något av det här, men de ända jag kan göra är att fortsätta hoppas! Jag hoppas på att jag vaknar upp bredvid dig, att du pussar mig och berättar att allt dethär som hänt nu bara var en dröm! Jag nöp mig i armen för att vakna men jag hoppas att jag nöp mig i drömmen för jag vaknade inte upp bredvid dig, och inte fick jag något puss och hur mycket jag än försökte lyssna så hörde jag inte dig berätta att de bara var en dröm! Jag önskar att jag bara kunde glömma dehär men de som hände betyder för mycket för att bara glömmas bort!

om jag fick en önskan så skulle jag önska mig dig, för du är allt jag vill ha!
men nej, för han vill inte ha mig! Men alla pussar och kyssar, alla gånger du fått mig att le, all hjälp du gett mig, allting som du gjort för mig, hur ska jag komma över det och dig? Ibland önskar jag att jag var som en dvd-film i en dvd-spelare, så att jag bara kunde spola tillbaka för jag saknar varje sekund av det och dig! Du var så mycket och du blir bara mer och mer! ååh, varför kan jag inte bara glömma dig, radera dig från både mitt yttre och mitt inre! Nej för du är allting som jag behöver och vill ha! ''Vänner'' jag vill inte höra det ordet för jag känner så mycket mer för dig! Men nej... jag beltas fast i någon sorst fantasi värld där jag tror på ett oss! Där kan jag se dig och mig tillsammans. Du anar inte hur mycket min verklighet rasar samman utan dig! Jag vill inte vara ensam, vill inte vara utan dig! varför vart de aldrig något mer, vad var de som tog slut på dethär?
jag antar att jag får dig vid sidan av, alltså i mina drömmar för där kommer de förevigt va du och jag!
jag älskar dig..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0