svar på tal

Anonym:
En liten tjej som leker ngt e ju exakt vad du är. Fixa dig själv innan du klagar på andra -.-'



Sv; hmm.. okej? och vad vill du få ut av detta? Va tanken att jag skulle bry mig eller något liknande?
Egentligen fattar jag inte varför jag ens gör ett ''svar på tall'' men jag antar att de var de du ville, right?
men okej, till och börja med så tycker iallafall inte jag att man är så spciellt ''liten'' när man är 14 år. Visst är man långt ifrån vuxen, men när jag snacka om småbarn menar jag liksom runt 6-11? Stor skilnad hörrö ;) Och för de andra så är jag inte kaxig hur mycket du än tycker de, men vafan lite attityd måste man ha? och då menar jag självförsvar mot andra som försöker trycka ner en eller säger något dumt osv. Men såna här småtjejer på 10 bast, när jag snackar om deras attityd menar jag liksom hur dom kan gå runt och bitchblicka folk dom aldrig sätt förut som inte gjort någonting och sen blir dom förvånade och kaxiga när man undrar va dom glor på, understood what I mean? och sen ja för det 3:e förstår jag inte alls varför du kommenterar den här bloggen om du ändå inte kan stå för vem du är liksom, rätt onödigt?'






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske är 14 år ja men du beter dig som en 4 åring i trottsåldern ;s fixa din attityd innan du klagar på andra ;s du dömmer ju folk innan du känner dom också satt. läser din blogg för det är kul och se vad för patetiska saker du skriver.



du verkar inte fatta varför du får bitchblickar heller.. bete dig som en 14 årig så kanske folk slutar ;s

2012-01-12 @ 13:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0