svar på tal #2

Anonym:
Du kanske är 14 år ja men du beter dig som en 4 åring i trottsåldern ;s fixa din attityd innan du klagar på andra ;s du dömmer ju folk innan du känner dom också satt. läser din blogg för det är kul och se vad för patetiska saker du skriver.

du verkar inte fatta varför du får bitchblickar heller.. bete dig som en 14 årig så kanske folk slutar ;s

Sv; Jag vet inte vem du är mer en att du bor här i enköping så du det skulle va rätt roligt att få veta vem du är? Eller är  det svårt att berätta? vet inte hur du känner men jag ska väl inte behöva förklara hur otroligt cepat och fegt de är att sitta och klaga på någon som anonym? kan inte stå för var du tycker så ska du inte skriva alls? för nått problem måste de ju va med att du inte ens vågar gå ut med vem du är när du ska klaga på andra? Och vad är de för människor jag inte känner som jag dömer? tycker du ska rabbla upp vart enda namn eller de kanske också är svårt? :) Jag förstår om jag får bitchblickar, självklart men nu snackar jag som sagt om dom här 10-11 åringarna som går runt och bitchblickar folk som aldrig sätt dom förut? och förstår inte riktigt hur du tänkte nu när du skriver att jag dömer andra? för om man läser de du skriver om mig så känner du ju verkligen inte mig men ändå dömer du mig? hm.. nejdu, de där måste du nog ändra på, annars blir de väldigt fel :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Eriksson ( Magnus tjej )

Måste bara säga att anonym ska ju inte säga något om att bete sig som 14 till dig Emellie om anonym går och ger folk bitchblickar :P Hahaha .. Lite kul bara ! Kram <3

2012-01-13 @ 02:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0