kom sommar

Halloj :)
Min dag började asbra när theresa ringde och väckte mig vid ett, satan så trött jag var ;)
gick iallafall upp och fixade mig, åt en kebabtallrik kolla tv och sen drog jag ut med julia. Vi träffade Tim och sen kom Kasper. Vi gick runt och snackade osv, sen drog tim och jag kasper och julia satte oss i kaspers källare och snackade ;) Sen gick jag och julia och mötte cicci, vi tre gick upp till kasper! Började tjaffsa med en asdryg kärring, sen drog vi till ilian och satt i omklädningsrummet där och vid halv tio kom lasse och skjutsade hem mig, orkade verkligen inte gå i de här kalla vädret, seriöst hade tappat känsen i ena foten och händerna så när jag kom in tog jag av mig och la mig under täcket ;) Nu sitter jag iallafall framför datorn och väntar på att mamma ska göra mat åt mig! Sjukt jävla hungrig! Ska försöka somna tidigt ikväll! Har typ vänt på dygnet helt! inte bra de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0