hiss vs. diss

Skolan börjar- alltså egentligen, även om jag tycker skolan är riktigt trist och jobbig så tycker jag ändå de är rätt skönt att skolan börjar nu imorgon! Ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen. Fast sen vet jag att efter en vecka kommer jag längta efter nästa lov ;)

Plattång- att åh, all min kärlek till plattångar! Alltså, hon/han som uppfan plattången lär ju få nobel pris eller något liknade! Skulle inte klara mig utan min röda fina plattång som verkligen gör mitt hår super rak. Ändå dåliga är väl att det sliter en hel del på håret :(

Långt rött hår- minns ni att jag hade de förut ett tag? asså döö va snyggt det är! Verkligen asballt och skit snygg på rätt person, särskilt när håret är långt och oslitet, verkligen sjukt jäkla snyggt! Funderar på det igen allså ;)
Små tjejer som leker något- alltså helt seriöst va irriterad jag blir på små 10-11 åringar som springer runt på stan med högklackat, hanväska och översminkade i ansiktet. Ser fan inte klockt ut. Springer runt och leker prinserssor i stan, usch hatar såna småungar, ännu värre är ju deras attityd också, åh :S

Facebook- eller ja.. facebook är ju sjukt bra också men en riktig hatsida! där sprids hat och rykten lika ofta som folk byter underkläder om inte oftare? Tycker de är rätt obehagligt att se hur taskiga folk kan vara mot varandra! Men ja de är nog så som de lyder, rykten sprids av hatare, men riktigt falkst -.-

Kallare ute- åh :( Det började bli varmare och varmare ute men så kommer snön igen och de är halt och kallt ute, irriterande! Har tröttnat på de här kalla vädret nu! Vill verkligen ha sommar, tänkt er med bästavännerna på standen, en het bränna och en snygg bikini, åh underbar♥
jävla ''vinter'' dö !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten tjej som leker ngt e ju exakt vad du är. Fixa dig själv innan du klagar på andra -.-'

2012-01-11 @ 09:59:38
Postat av: Anonym

Helt jävla rätt

2012-01-13 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0