hemma från stan!

jag, julia, julia mamma och min mamma åkte till stan och kollade i lite affärer och tog en fika.
Hittade inte så mycket men fick iallafall med mig ett par skit söta trosor (a) (vissar dom snart)
Vi åkte även och handlade chips till kvälle, standard ;) haha jaja :) Mamma ska göra pytt i panna och rödbetor till mig! kälek ♥ sen ska jag träffa julia igen och vi ska väl ba häänga ? kanske träffa någon eller så, får se va vi gör :)
Tänkte snart visa dagens outfit också, inget speciellt men aa? Tänkte också ta lite nya bilder med julia ikväll och såklart på bara mig också (egooo) hihi ;) men känner att fotona på denna blogg behövs fyllas på, eller? :)
jaja, här är iallafall trosorna jag köte på stan :
fram↑
bak↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0