hello people!

Hej på er och förlåt för mitt deppinlägg som jag slutade med igår. Har hänt en hel del idiotiska saker på den här veckan som gått så har varit jobbigt, har vart arg och ledsen men som tur är har jag mina vänner som alltid finns där för mig, stor kärlek till er♥
Iallafall så var jag med theresa och elin efter skolan, eller ja theresa skulle bara byta om till fotbollskläder hos mig eftersom dom låg här sen kom hennes pappa och hon åkte och hade träning. Så då kom julia till mig och julia men elin drog hem sen så jag och julia träffade tim, trevlans :) Kom hem runt sju och har käkat osv.
Hade förövrigt tre prov idag, hoppas på det bästa, huh? (a) Skönt att det är fredag i morgon, orkar inte skolan just nu! Nu ska jag iallafall äta chokladpudding och se om de händer nå kul på fejjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0