hej babes

Tisdag idag, skola som vanligt! Riktig seg dag osv menmen! efter skolan satt jag kvar i idrottsalen med moa till typ fem? sen mötte jag julia och vi drog hem till mig, jag käkade lite och sen fick vi iden om att vi skulle åka pulka så vi hämtade en pulka hos hennes och min mammas gamla långfärdskidor och gick till en stor backe och åkte, haha hade så jäkla kul och det behövdes verkligen efter allt skit och depp, såklart så är inte det över en -.- men behöver nån timme nån dag då jag bara kan koppla bort allt och bara skratta och le, och det är något julia verkligen får mig att göra ;) haha, iallafall vid 8:a åkte vi till maxi och handla och nu sitter jag hemma och chillar med musik. Ska snart ringa elin och sen hoppa i sängen, är så sinnenssjukt trött :( Men bjuder på en bild ifrån skolan idag på mig och elin :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen kolla in och ställ en fråga ! :D

http://hhejnattiz.blogg.se/

2012-01-24 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0