fett depp och finns inget att hissa så kör på lite dissar!

vänner från facebook- Asså åh, blir så irriterad! Har hänt mig några gånger att någon helt random tjej börjar skriva på facebook och man blir jättebra vänner på internet dom skriver att dom saknar mig innan dom träffat mig och att dom vill träffas osv och sen när man typ går förbi dom på stan och man hälsar så hälsar dom inte tillbaka? okej, klart jag inte kan begära det men blir grymt irriterad när dom skriver jätte fint och snällt på internet, säger till sina vänner att vi är jättebra kompis och sen hälsar man inte, fattar inte? -.-
Skolan- alltså ja okej jag förstår att skolan är väldigt viktig, att man lär sig får bra betyg så man senare kan få en bra utbildning som leder till ett bra jobb osv osv men måste allting vara så förbanat svårt?  som i tillexempel engelskan så kan dom börja med en startuppgift som går ut på att läraren ska se vad man kan i engelskan så dom får inte hjälpa till med något, men jaja okej en fördel kan ju vara att man ens förstår vad som står i instruktionerna så man vet vad man ska göra över huvudtaget? men nej det ska dom tydligen inte heller hjälpa till med? ååh, damp typ? :O
statuskåta människor- asså kan nog inte ens förklara hur irriterande det är? Tillexempel när folk skriver i chatten på fejjan ''åh gilla min staut, kommentera mina nya foton, gå in och kommentera min blogg, kolla min blogg och sprid vidare'' man ba men vafan? alltså helt ärligt, det är bara patetiskt att be om folks uppmärksam het, liksom chilla om någon tycker du skrev en bra stutus så gillar man väl, annars inte? komigen sluta vara så satutskåta hela tiden? för ni får inte bättre status för det snarare tvärt om, de är bara pinsamt!!
copycats- komigen shit vad är det som händer? okej de har inte hänt mig men de räcker att se hur andra drabbas! liksom har inte folk någon egen fantasi nu för tiden? palla liksom göra en blogg och kopiera andras text och bilder? så pinsamt och patetiskt, kom på egna saker att göra istället?  använd hjäranan liksom vad är ni födda till? :S
haters- ja typ såna som hatar justin bieber, komigen? känner ni honom eller? hur kan man säga att man hatar en människa man aldrig träffat? liksom han gör ju bara sin grej? hur kan man liksom kalla honom för bög när är tillsammans med selena gomez som är hur snygg som helst och desutom TJEJ? hallå hur fungerar era hjärnor egentligen? komigen, hur kan man mobba en människa som aldrig gjort något illa? de är inget fel på honom, han är bara så mycket bättre en er hatare, liksom vet ni hur snäll han är ? han skänker liksom flera tusen om inte mer till fattiga barn, han ger folk hopp komigen försök själva? Snackade om detta me mina vänner och slutade med att vi garvade åt hur patetiska ni är, lovar att ni aldrig skulle slänga ur er att han är bög och dålig framför honom, tvärtom ni hade dött för att ni fått träffa honom! Tänk er för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0