dö rubrik

Hellluj :)
Har vart rätt svajig uppdatering men nu ska jag försöka skärpa mig! Idag har jag träffat Theresa, eller aa jag sov hos henne igår. Vi var uppe rätt tidigt, redan halv tio eftersom theresa skulle på ett möte på ilianskolan för hon börjar ju där i morgon, i min klass :D :D iallafall, efter mötet drog vi till theresa, fixade lite och sen hem till mig. Satt hos mig och snackade lite osv och sen hem tilll henne. Sen vid fem skulle hon äta ute så drog hem och sen kom hon till mig, åkte för typ en och en halv timme sen? Har hunnit duscha osv :) Usch, i morgon börjar skolan igen, fett mycket saaaaaaaaad face här :( menmen, har lovat att göra de bättre för mig i skolan nu så de ska nog gå fint dethär, eller?... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0