Bonjour les amis mon♥

ååh, hade skrivit skapligt långt inlägg såklart råkar jag trycka bort allting, smart cheey ;)
iallafall, idag har jag vart i skolan såklart ;) vi hade bara tre lektioner så det var rätt lugnt!
jag och theresa var inte med på idrotten så vi fick ta en promenad ner till idrottshuset så svängde förbi lagerströms och tog ett hål i örat. Gjorde sjukt ont eftersom jag tog där uppe där de är bråks men snyggt är de :) (visar bild sen) iallafall så efter skolan så stannade jag och theresa kvar och snackade med min favorit person <3<3<3
moa och hennes kille johannes var också där så det var trevligt :) Drog hem till mig med theresa och snackade lite och sen åkte hon. Jag har bara suttit framför datorn sen dess och chillat. Messar med sötisen också ska kanske se i morgon efter skolan, underbart ;) men jaja, nu kommer bild på hålet i örat ´;
inte bästa bilderna men, aa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var din bästa vän på trean? och 4

2012-01-16 @ 18:30:20
Postat av: Nathalie Eriksson ( Magnus tjej )

Fint :D

2012-01-17 @ 03:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0