-

är så trött på allt! Hur kan man säga så mycket till en människa som sen inte betyder nånting?
du har fått de du ville så varför fortsätta tjata om att gottgöra mig? du kan inte gottgöra mig efter detta!
du kanske tar de här som en liten skit sak, eller? men för mig är det något helt annat, jag trodde verkligen på dig och att du ville något med detta, men nej hur kunde jag nånsin tänka dom tankarna? för så var de ju inte?!
du nådde gränsen och jag undrar verkligen hur fan du tänkte? Men du kanske är sån här? inte vet jag.. jag trodde jag kände dig med där hade jag antagligen också fel? men det är lätt att vara efterklock och om jag bara kunde skruva tillbaka tiden och fixa till allting, men nej emellie så ska du inte tänka!! och vet ni varför? jo för det var inte jag som gjorde fel den här gången, de är inte jag som behöver skämas för nånting, och det är inte jag som ska behöva fixa till något för som sagt, jag har inte gjort något fel! Men jag hoppas du är glad över det som hände för jag tänker inte ändra på dethär nu! Tänker inte låta dig komma och gå som du bill, du har spelat dina kort nu och du är inte värld ett skit i mina ögon längre! Har aldrig träffat en människa som dig, till en början var de bra men du har gjort allting i kaos! såklart vill jag ju inte ha så här, men de är du som fixat detta och jag tänker inte längre bry mig!
klart kommer de bli jobbigt att se dig varje dag nu men du ska inte få hindra mig till att må som jag gjorde innan, du är inte värld att få min uppmärksamhet på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0