write it on the sky love...

Sitter och väntar på att elin ska messa mig så ska jag åka och möta henne så drar vi till skolna, även Frida.
+ att jag funderar på om jag ska byta tröja eller inte? Kan liksom inte bestämma mig vilken tröja jag ska ha iställt isåfall, haha :P Imorgon ska jag som sagt träffa min ssaknade tjejer Elin Thorsen och Theresa för lite shopping i den här världelösa staden :( Men roligt ska de bli :)
JUSTEEEE, det blir nog inte att färgs håret rött igen, ska färga det brunt istället! Tycker de är så snyggt såhär på hösten, eller vad säger ni? Måste sklippa mig också, ouuf mitt hår är jätte slitet + att jag vill tunna ur de :)
Vi får se :) Nej nu ska jag byta tröja iallafall! Ni får ha en bra dag, för de ska jag försöka ha :D
bild i repris bara för att alla mina bilder ligger på usb-minnet ocjh ajkdgh sdog df
jag orkar inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0