världens bästa karlsson!

Heyy :)
Ledsen för att de vart ganska dålig uppdatering. Hann inte blogga nått i går.
Drog ju ut med Theresa och vi träffade natasha. Vi hängde för de mästa runt i stan och runt 7 cyklade jag hem packade och fick skjuts till Theresa. Övernattade där :) Vi hade faktiskt jätte roligt. Låg och snackade om julklappar pengar och sånt. Vi ska julhandla tillsammans och vi har snackat om att vi vill ge våra föräldrar något riktigt fint och så :) Åkte hem för en liten stund sen och nu gör jag inte mycket alls? Theresa skulle åka någonstans ut på landet så hon svängde förbi med solsidan. Hela sesong 1 så ska sätta mig och kolla på de nu hade jag tänkt :)
Uppdaterar mer senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0