svar på frågestunden!

Ronja andersson:
hur många killar har du vart tillsammans med? ;)<3
sv: de är några stycken men har bara vart seriösa förhållande med 2 av dom :)
Josef:
gillar DU nån som du vill bli tillsammans med? :)<3
sv: nej, inte just nu :) ♥
Theresa Omido♥§:
vilken är din favorit blogg?
Hur många läsare har du var dag?
visst är jag beeest? ♥
sv: Min favorit blogg är nog, din julias och josefines.
De beror på hur mycket jag bloggar men kan ligga mellan 30-110
Nja, inte bäst för de är ju jag men näst bäst kan du få vara :') ♥

Nathalie:
Tjänar du pengar på din blogg?
sv: nä de gör jag inte
ffrida':
Vem gillar du?<3 pussys!
sv: just nu så gillar jag ingen alls! ♥ puss
Julia:
Hur många läsare har du per dag?
är du kär just nu, isåfall i vem?
Vad är ditt favoritämne i skolan?
Visst är jag fin?
Favorit mat?
Vad är du mest intresserad av?
Kan du sova hos mig någon dag?
Vem känner du att du kan lite på?
Vad fick dig att börja blogga?
sv: samma svar här; bror på hur mycket jag bloggar men mellan 30-110
nej jag är inte kär i någon just nu.
mitt favorit ämne är nog musik och svenska!
Ja du är så fin så :)
Det blir nog maten från amazing thai
hmm.. De är nog att sjunga
Ja, varför inte ;)
finns några stycken, bla. dig, theresa omido, kristina, elin thorsen och några fler
min kompis kristina hade gjort en blogg och tyckte de värkade roligt så gjorde också en då :)
Angéla:
gul eller röd?
röd eller gul?
sv: onödigt? ;)
Men gillar båda :)
Lisa:
vad fick dig att börja blogga:)?
sv: som jag nyss skrev, så hade min kompis gjort en blogg och tyckte de värkade spännande så gjorde en jag också:)
titti:
kan du reklamera min blogg?
sv: kanske de kanske, eller så kör vi på ett klassiskt länkbyte ;)



vart inte så många frågor men några iallfall, alltid roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0