ut snart

hellu :)
Har varit riktig chill dag i skolan faktiakt :) Vi har elevens val och jag har ilianposten med Elin. Vi ska typ göra som en tidningin och vi har hand om kultur och nöje delen. Så vi har intervjuvat lite och håller på med en artikel just nu. Roligt faktiskt :) kom hem runt kvart över två iallafall. kollat på två avsnitt av sol sidan del 1. Väntar på att Elin rebecka och lina ska sluta snart så ska jag dra ut och träffa dom. Gick i deras klass på västerleden så träffar dom inte lika mycket nu när jag är i en ny skola. Så dom gångern vi ses är de riktigt nice ;)
För övrigt har jag väl inte så mycket att säga,? Käkade kebab till lunch för er som ville veta de ;) haha...
juste!! förlåt för att de är så dåligt med bilder just nu men har ju ingen mobil såkan tyvärr inte ta några bilder för tillfället :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0