tjenare mannen

Sitter dränkt i mina mysklädder och är helt död! ont i seriöst hela jävla min kropp och mår illa också!
Trött som satan :( Har vart med Julia och Elin idag. Sjukt roligt faktiskt :) Vi gjorde de vanliga? körde runt på cykeln över hela enköping och ba hade de allmänt bäst (Y) Kom hem för en stund sen och sitter och lyssnar på musik trots att jag har så jävla ont i mitt huvud -.- Ska snart gå och sova om jag ska orka upp i morgon och vara klar till elva. Ska ju t västerås i morgon med Elin. Tåget går 12 så ja, vill helst vara pigg (Y) Har inte så mycket ork att göra nånting just nu så de här blir sista inlägg för idag. Kommer bli sämst uppdatering i morgon, om de ens blirr nån? får se.. Men vi hörs iallafall!
godnatt puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0