tillbaka på riktigt

Heej på er :)
Som nu märkt har de varit ganska dålig uppdatering över helgen men har verkligen igen haft tid för bloggande!
har ju vänner som jag måste tänka på också :) I fredags så skulle jag ju sovit hos angela men mådde ju illa så drog hem! och i lördags så var jag ju och shoppade med Theresa! Köpte ju de ja la upp på bild, svarta jeans, vitt linne, stumpor! köpte även två 3 tröjor till o ett par byxor till och två nagellack med hann inte fotta allt eftersom vi skulle åka hem till theresa och var jätte stressad. Men vissar en annan dag :)  Är iallafall super nöjd med helgens inköp!
Sov också hos theresa så idag fixade vi oss o sånt och sen träffade vi Angela och Elin. Men angela drog typ runt fem? för att theresa vart sur på henne och blablabla! jag var kvar med theresa och elin. kom hem runt halv 8 :)
har verkligen haft en jätte bra helg! helt super :) Och nästa helg kanske jag och theresa o elin ska sova tillsammans, om inte elin ska till sin pappa :) Just nu sitter jag iallafalll och dricker min älskade cola och lyssnar musik! håller på att kollar runt på lite bloggar så ska fortsätta med den nu :)
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0