Tidsinställt!

Tjenare ;) Förmodligen sitter jag på en jätte tråkig lektion och har studietid. Lunch om typ 20 minuter. Maygad hoppas de är god mat för minns att jag var riktigt hungrig när jag gick hemifrån och värre är de nu, satt ;)
hmm.. vad kan man säga då? Vet ju inte hur dom andra lektionerna gått eftersom jag skrev dehär inlägget tidigt på morgonen så jaa? Vad ska jag göra efter skolan då? Troligtviss ska jag ba dra hem, har inte bestämt någonting med någon men de kan ju ändras ;) Ska kanske till husläkaren idag också om jag inte redan vart där? haha.. Asså mamma ringde igår och då sa dom att vi skulle ringa efter en ''akuttid'' idag för vi ska kolla upp fall jag är laktosintolerant, vilket jag kanske sa? hahah.. Meen  aa eftersom de var en ''akuttid'' vi skulle få så kanske jag redan vart där, de vet jag ju inte eftersom de här som sagt skrevs tidigt i morse ;) hahah omg känner att de här vart lite weird? haha onödigt inlägg ;) Bäst jag slutar!
pusshey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0