t-i-d-s-f-ö-r-d-r-i-v

Vilket är ditt favorit band/favorit artisten? Har inte något speciell favorit, finns ganska mycket som jag gillar :)
Vad är det mest pinsamma sak du har gjort i ditt liv? Oj, svårt att säga de mest pinsamaste, finns en hel del
Vad är det värsta du någonsin har gjort? Vet inte riktigt
Har du några husdjur isåfall vilka & hur många? Ja, en katt
Hur länge har du haft din blogg? sen Maj 2011
Favoritfärg? Tycker dom flesta färgerna är finna!
Vem är du? Stålmannen 
Vad har du för hårfärg? Rött :)
Vem tycker du är bäst av kissie & kenza? läser inte kenza så de blir nog kissie
Vad gör dig lycklig? Mina vänner, min familj och musik
Vilken dricka är godast enligt dig? tror faktiskt vatten och cola
Hur många besökare brukar du få på din blogg? De varirer faktiskt väldigt mycket, beror på hur mycket jag bloggar, men de ligger mellan 20-150
Hur gammal är du? 13
Intresserad utav Mode & vill se nått annorlunda? ja. Vad menas med annorlunda?
Vad e din favorit kläd affär? h&m
Hur många cornflakes kan du balansera på tungan innan de rasar? haha, okey? de har jag aldrig testat ;)
Har du spotify? yes ofc
Kan du skicka den isf? och hur gör man då ;)
Hur får du fler läsare till din blogg? Jag brukar ibland kommentera andras bloggar eller sprida den på fb osv
Hur får du dom att typ stanna kvar elr vad man ska säga? Jag försöker blogga om något som jag själv skulle tycka är intressant att läsa om, försöka lägga upp mycket bilder (även fast jag vart dålig på de nu) Tänkte även börja med hiss vs diss lite oftare, och lite annat :)
Varför började du att blogga? Jag såg att min kompis kristina gjorde en blogg och tyckte de värkade så roligt att typ skriva för andra så då gjorde jag en blogg som hete emsirish? hahah xD
Spindel/orm? Aboslut inget av dom, fobi :s
Cola/fanta? cola lungt
Läsa/rita? beror på mitt humör
Vad är det bästa med din blogg? Jag vet faktiskt inte
Varför bloggar du? Tycker de är roligt och sen även ett ställe där jag kan skriva av mig på
Är det bara du som har bloggen eller fler? Just min blogg är de bara jag som har?

Färg på din toaborste? rosa/vit
Gillar du Miley Cyrus? inge större fel på henne men ingen jag brukar lyssna på
Det bästa du vet? min familj, mina vänner och musik ;)
Det sämsta du vet? finns mycket men bland annat, mobbning peddofiller fyllon, ENKÖPING och mycket mer
Är du på g med någon? nej
Vad tycker du om http://truejenny.blogg.se? Läser inte den
Hissar eller Dissar du OnePieace dressen? hissar (Y)
Har du nån bästa vän? Yes :)
Favorit glass? Twister
Något du gjort den här sommaren som du inte kommer att glömma? Alla underbara dagar med mina finna vänner :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0