svar på mini frågestunden!

Anonym:
Vilka bloggar förjer du?
sv; dom jag föjer är:
Jessica Melander
Erica Lindberg
Theresa Omido (min syster)
Angela Grigoriadis
Julia Andersson (min syster)
Josefine Hedblad
Kissie
Janell Andersson
Isabelle Strömberg
Angelica Junegard
Ida Kölnert
Emma Kölnert
Leoni Happy Palmqvist
angéla:
röd eller gul?
gul eller röd?
sv; gillar båda! men de beror på vad man har färgerna på? tillexempel kläder, smycke naglarna osv

Nathalie:
Vart köper du dina byxor ? Och är de på vuxenavdelningen?
Tycker väldigt fina byxor och jag kan bara köpa på barnavdelningen fast jag är 21 :P
sv; jag köper mina byxor på lite olika affärer oftast h&m eller outlet. Brukar köpa på vuxen avdelningen och då har jag xs till s men om jag köper på barn avdelningen är de typ 158-160 ?
Tack så mycket. haha men de finns mycket fina jeans på barnavdelningen!
Elin:
Hur många har du vart tillsammans med ? :)
sv; Jag har bara haft 2 st seriösa förhållanden men annars har de väl vart några stycken

Anonym:
Vill du bli som din storasyster Elin Roskvist när du blir stor?
sv; hahaha elin, varför kommentera som anonymt när jag ändå kan se att de är samma ip-adress som du hade på kommentaren du skickade med ditt namn ;)
Men nej jag vill inte bli som dig? jag vill inte bli som nån.. jag vill gå min egen väg, köra med eget race osv :)

jullan pullan:
Varför är du så fucking fin?
sv; Men gumman, de blir lite svårt att svara på den frågan eftersom jag själv inte tycker att jag är så fin men tack ändå! De är du som är fin sötnos<3
julia:
du är mitt allt baby
du och jag förevigt
jag älskar dig!
sv; aaw, älskling!! Verkligen DETSAMMA! kommer sakna dig så mycket när du är i Turkiet!
älskar dig ♥

Anonym:
eru oskuld?
sv; Japp, jag är oskuld och STOLT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0