so fucking good (A)

Hellu :) Kom hem från skolan nyss!
maygad! är jag och elin bäst eller är vi bäst?! vi vart klara idag med båda våra artiklar och jag vart även klar med min ''månadens ros'' artikel :) Vi håller ju på med en skoltidning i skolan på elevensval. Jag och elin har hand om delen kultur och nöje. Så vi har intervjuat mattanterna och viktor pykkölä, cool eller vad (H) Vi ringde till honom och ställde lite olika frågor osv :) Ni kommer att få se tidningen med våra artiklar när hela skoltidningen blir klar  vilket den ska bli i morgon ? :) najs som fan :D Väntar iallafall på att theresa ska ringa så ska jag dra o träffa henne, rebecka och lina :) får se vad vi hittar på för skoj?
skoldagen har iallafall vart bra, för jag är bäst ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0