platta håret

Heyy på er :)
Sitter just nu och väntar på julia, ska snart platta håret lite fort men tänkte berätta lite om dagen idag eftersom de har gått så underbart bra idag faktiskt! Mötte Frida och Elin utanför skolan så vi snackade lite och sen gick vi in när vi börjaade och hade so första timmen. Vart klar med mitt arbete inom vulkaner så de känns skönt :) Sen hade vi idrott oh jäklar så bra de gick! Brukar annars aldrig ens försöka lägga ner lite energi eller så är jag inte med över huvudtaget. Men idag hade vi styrke övningar. Vi hade åtta stationer och fick dela in oss själva i grupper där de fick vara 4-6 st. Så de vart jag frida emma elin mathilda och linnea. Körde verkligen till 100% och de känns ju. Har träningsverk i magen och benen :( Menmen, roligt faktiskt. Sen även musiken gick bra. Jobbade med lucas på synt och när lektionen var slut så stannade jag och frida kvar och sjöng på microfon. Såå ja, den här dan har vart jätte bra faktiskt :) Men måste sluta nu så inte julia måste vänta så mycket på mig sen ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0