omogna jävla typ!

ååh nu är jag så irriterad så det finns fan inte! så mycket nu så vet inte ens vart jag ska börja men bäst jag skriver av mig innan jag kokar över av ilska! Asså seriöst, kan ju börja med en riktigt omorgon typ i min klass! goosh va trött jag blir på dig ska du veta! Asså du kan sluta tro att du är gud och tro att du är så myycket bättre än massa andra! Och du får också väldigt gärna sluta ge massa onödiga kommantarer efter allt jag säger! Du har inte en anning om hur trött jag blir på dig va?! men snart kommer du få se om du fortsätter! Tro inte att ba för jag är tjej så kan jag inte göra nått åt saken, tror du de så tror du såå jävla fel! jag kan göra så mycket mer än vad du tror, bara så du vet de liksom :)?
och sen till dig dina extremt konstiga grej? Sluta försöka förstöra för andra, för de är inte bara för dom du förstör för, utan även dig! Du förstör ditt rykte, dina vardag, ALLT! Liksom har du håållt ett löfte och lovat din kompis nånting, då håller man de också, särskilt när de handlar om en viktig sak!
och förästen, du bör ändra ditt bettedende ganska så fort om du inte vill stå där ensam kvar som du gjorde förut när du till sist får smöra dig in hos oss igen! ååh, bilr galen på såna som dig,, ursäkta mitt språk men du vbetyder dig seriöst som en äcklig bitch!
DRA TACK :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0