liten blev stor (a)

beebis (a)
dagis, Ugglan
rebecka till vänster och jag till höger!
Min underbara barndomsvän, 11 år tillsammans :)
hahah, lekis, västerleden
1:an på Enögla
haha omg, ser ni va stödig jag såg ut? haha minns att jag ville se ''cool'' ut ;)
närmare bild från 1:an på Enögla
närmare bild från 2:an på Enögla
HAHAHAHA OMGGGGG, så fuuuuuul :(
iallafall... 3:an på Enögla

japp! om jag får säga de själv tycker jag förändrats som satan, och till de bättre :)
Vad säger ni kära bloggläsare? ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååå va söööööööööt :D Gillar först bilden!

2011-09-15 @ 21:06:45
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Sååå söt :D

2011-09-15 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0