lååångt inlägg! LÄS :D

Heeej sötnooosar :) Vet att uppdateringen sugit hästballa men jag sa det! Men nu ska jag börja uppdatera ordentligt igen :) Kan ju börja berätta om theresas fest! den var helt oroligt grym! Började med att jag slutade vid två då kom theresa till mig, vi pakade och var hos henne vid tre! då satte vi igång och dammsög hela hennes hus. Sen drog vi och hyrde film. När vi kom hem brörjade jag skära alla grönsaker till tacosen som vi skulle äta och theresa började fixa med lite krims-krams. Sen började vi fixa oss! Tog dock ingen outfitbild men hade tjejchinos svart linne, svart finkofta och guldsmycken. Vid halv 8 kom alla och då började vi äta tacos. Sen öppnade theresa ALLA sina presenter (vissar bild snart på hur jävla MYCKET hon fick, roligt att hon fick mest av mig, hihi(a)) iallafall, sen åt vi marengsvich och kollade på film, körde lite sanning och konka ;) och snackade tjejsanck :) Vi sommnade väl ruunt tre och sen på lördag morgon åt vi frukost o sen fixade vi oss. Var tvugna att dra hem ganska tidigt eftersom sen skulle theresas familj och släkt komma :)  Men hade iallaafall en sjukt rolig och undrbar kväll med alla tjejer, Jag Theresa Angela, Julia, Kina, Olivia, Nathalie och elin! Himlans nice! Måste verkligen göras om :)
På lödragen när vi alla hade dragit hem var jag med julia o kina sen drog julia då va jag med kina och elin och sen drog kina till uppsala då sov jag hos elin. Vi drog typ till donken på kvällen och käkade och sen kollade vi film och åt chips. Fetta najs:) Idag har jag vart med julia. Vi har bara cyklat runt utomhus och haft de allmänt roligt! men sen började de regna så drog in och har bara suttit framför datorn hela tiden nu :) Ska snart gå och äta pankakor och sen sitta en stund till framför datorn! måste duscha sen ocskå :D Imorgon är de måndag igen vilket betyder skola! orakar inte men tyvärr var de någon idiot som kom på regeln skolplickt så jag får väl ba hålla käften och se glad ut nä jag sitter där i skolan och räknar i den tråkiga matteboken ;)
Nu ska jag ladda upp bilder sen theresas fets ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Du glömde mig :'(

2011-09-11 @ 18:38:39
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0