idiot-.-

jag är sur och irriterad just nu! blir trött på era äckliga kommentarer! När jag skrev att jag ville ha flera kommentarer, då menade jag inte massa negativt skit! Som tillexempel att jag är så omogen, att jag bara vill ha uppmärksamhet när jag skriver om mitt liv helt änkelt? när jag är ledsen osv! Men vafan!, är de någon som tvingat er läsa de eller? Jag skriver väl precis vad jag vill på MIN EGNA blogg, right? Sen är de ju liksom ni som väljer vad ni ska läsa. finns ingenting som säger att ni måste lässa det?! Har sagt det förut och säger det igen, är det något ni inte gillar, dra då?! sluta läsa min blogg om ni inte gillar den då? Samma sak att min header är ful som stryck och att bilden på mig är konstig! Men och? som sagt de är de min blogg och huvudsaken är att jag tycker om den? liksom klarar ni inte av att gå in på min blogg och se den utan att kommentera massa skit? då kan du också dra..
Skaffa en egen blogg, gör en header som du tycker om! Kanske kan bli din nya hobby? För just nu värkar din hobby gå ut på att kommentera skit på andras bloggar? orka?.... Själv tycker jag bara de är löjligt av dig/er!
Tänker inte ändra något för eran skull. Såklart vill jag få fler läsare vilket jag kanske får om jag följer era önskemål, men absolut inte när de skriv så här? att de och de är dåligt hit och dit.. man ba, men K.. Gör något eget och sluta klaga liksom? För ärligt talat, jag villl inte ha erat smuts på min blogg!? Jag tar bara bort de efter att de kommit.
synd att man inte kunde lösenordskyda bloggen för vissa ip-adresser så kune ni inte ens komma in på min blogg!
Men eftersom ni ändå inte värkar gilla den så sluta klicka min blogg då? bara onödigt och slöseri på både din och min tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0