hissar/dissar

 

 

Tubsjalar- de är verkligen sjukt snyggt! speciellt till en snygg skinjacka såhär på hösten! Varm och sköna är dom också! ska fasktiskt köpa mig en vit nu i helgen :)

 

Facebook- Massa kärlek till han som grundade facebook! Helt beroende av de + att de är ett väldigt bra sätt att hålla kontakt med familj släkt och vänner som bor långt bort! jag håller kontkaten med min bror som bor flera timmar bort från mig så vi kan inte träffas så ofta!

facebook in my ♥

 

Musik- Behöver jag säga så mycket? Vad vore livet utan musk? gud så tråkigt de hade blivit! Musik är verkligen underbar, de gör en så glad! och jag skälv älskar att sjunga och lyssna på musik :)

 

 

Cancer- Dissar verkligen cancer! Så hemskt och lider verkligen med dom människorna som drabbads av de! har nyss fått reda på att min bästavän har fått skeletcancer och vad ska man säga?  brast ut i tårar och kan inte göra mer än att hoppas, hoppas varje minut att de inte ska bli värre och att hon blir frisk så fort som möjligt!

Vad som en händer så älskar jag dig Amira Gabriella Elhessi♥

 

Mobbning- så jäkla onödigt. Liksom vart ser man glädjen i att såra en annan? Då är de väl så mycket bättre att göra hon/han glad istället? och har man inget vättigt att komma med så säg ingenting alls då?

Jag tycker verkligen synd om såna som blir utsatt utav mobbning och jag önskade att jag verkligen kunde stoppa de men de krävs nog mer än bara mig för att stoppa det! Men till alla er som mobbar och trycker ner någont, tänkt efter! skulle du själv tycka om att någon människa sårade dig?

Oftast är de ju så att dom som mobbar gör de, för att dom hackar på andra för att dom själv är rädda för att bli mobbad eller ledsen! Men bättre att va stark o stå upp för sig själv istället för att göra någon annan ledsen!

 

Gamla suriga pansionärer- asså usch?! nästan hatar såna! Som såna här gammla tanter som bara gnäller på ungdomen när inte ens hon själv är perfekt. Eller gnäller på att småbarn runt 3-5 år är för högljuda och så? herregud finns väl inte en ända unge i den åldern som är helt lungt och tyst hela tiden! liksom barn är ju barn! usch! stör mig på såna! men såklart finns de ju också jätte gulliga små tanter också, hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0