hemma från stan

Kom precis hem från stan! Var sjukt roligt. Mammas bästa kompis följde med också! Ni vet julia? hennes mamma! Faktiskt roligt att både barnen och mammorna kan umgås, visst? :) Vi åka iallafall bil till stan och när vi kom ner så gick vi till Amazing thai och käkade. Åh, gud så gott de var! Gissa om jag är mätt? :D
Sen tog vi iallafall en runda på stan! Fick med mig lite hem iallafall, vissar snart :)
Just nu så väntar jag på mamma som åkte ner till ica för att köpa pengar till min telefon så jag kan messa och ringa.
Äter också snickers trots att jag är så mätt, uschdå ;) haha, nejdå!
ska lägga upp bilder på det jag köpte nu, så stanna kvart ba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0