heeyyy...

Förlåt för att de vart så dålig uppdatering. HAr helt änkelt inte haft tid och så! Men ska absolut bättra mig, lovar :)
Dagen idag har rullat på som vanligt, helt okej faktiskt. Var ju såklart i skolan och gick jätte bra på alla lektioner idag förutom en. Fall ni inte visste har jag jätte svårt att konsentrera mig i en större grupp eftersom de alltid är några som gapar o skriker och det gör de inte bättre av att jag har svårt i nästan alla ämnen. Tillexempel i matte har jag ibland extra hjälp + en lättare mattebok än dom andra. Men idag gick de bra. Hade även skolfoto vilket inte vart så bra! Usch hatar skolfoto!! Vart sjukt ful osv :( menmen.... var men Rebecka, elin och theresa efterskolan. Träffade också julia en stund :) Just nu gör jag inte mycket alls. Kollar runt på lite bloggar och lyssnar på musik och så väntar jag på maten :) I morgon är de fredag. Då kommer de dock bli dålig uppdatering på både fredag och lördag. För först har jag skola, har kort dag så slutar 2, skönt! Det gör iallafall theresa också så då kommer hon hem till mig så packar vi mina saker drar till henne och börjar fixa för kvällen då de blir paaaarrtyy :D ååh, som jag har längtat! kommer bli så jävla nice och grymt :) OCh då lovar jag, att ta massa massa bilder! och om inte annat så kommer theresa de som hon kan skicka till mig sen (Y) meen, aa? känner att jag skrivit en hel del nu.
Ska fortsätta kolla bloggar! Skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0