godmorgon

ber om ustäkt för de där psykoinlägget. är iallafall på bättre humör idag fast känner mig väldigt seg.
well. Lite annorlunda dag idag ju.. Vi skulle egentligen va hemma och få ett jobb att göra utav våra föräldrar (till exempel städa badrumet) så skulle vi få 100 kr för de av våran mamma eller pappa som vi ska lämna in till skolan och sen ger dom de till sos-barnbyar. Men jag och Elin vet inte vad vi ska jobba med här hemma så vi får ett jobb i skolan istället. Alltså inte då att sitta och räkna matte utan något riktigt jobb. Så får vi 100 kr för de som går till sos-barnbyar, hur cute? hihih (A) Har iallafall nyss klätt på mig.. bart ju som de vart ?
Svarta jeans, vitt linne och en STOR tjocktröja. Menmen.. Ikväll vid sex så är de tjejkväll på stan.. Alltså rea i typ alla affärer. Skulle åkt ner ditt med elin, elin, rebecka, lina. MEN, ändrade planer ;) Jag ska få lite egen tid med mamma. Så vi ska åka ner ditt tillsammans och umgåd lite! Ska bli sjukt kul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0