Godmorgon ....

HAr nyss fixat mig så är redan klar! Skönt de att ha lite tid över på morgonen innan man åker till skolan, och de är ju bra för bloggens skull också? tycker jag är duktig som uppdaterar er redan vid sju på morgonen, eller ;) ?
Sitter iallafall och spelar musik och försöker käka lite frukost vilket inte går så bra! Har jätte svårt för att äta på morgonen men måste tvinga i mig maten för att orka med alla lektioner i skolan innan de är lunch :)Vart iallafall varma makor :) Har fått värsta bästa låten på hjärnan också,
impossible- shontelle så jäkla bra må jag säga :) Menmen, måste käka upp min frukost och fixa upp lite på mitt rum!
Mer uppdatering i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0