ge mig helg förfan :D

ååh längtar så till helgen! Ska gå på stan tillsammans med theresa och shoppa en del behövande grejer och så får vi se, kanske tar en fika på stan också eller så :) De jag tänkte köpa var iallafall ett par jeans, vitt linne, tubsjal och hårfärg. Tror jag nämnde de förut men skitsamma ;) Är de bara jag som älskar shopping? Särsklit när man är arg oså, så går man där med massa klädpåsar i handen och vipps så är man glad igen. haha låter som jag vet inte vad men glad blir jag iallafall utav shopping! Ska försöka hitta någon ny snygg skolväska till nästa månad också! min börjar bli riktigt sliten :(  jaja, ska fortsätta lyssna musik nu :)

de jag behöver just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0