fucking happy ;D

Heej sötnosar!
Har vart lite taskig uppdatering men har helt änkelt inte hunnit med! Har vart väldigt mycket idag må jag säga ;)
Tänkte berätta lite om min fullspäckade dag?
Började med att vi har långt origenteringspass i skogen. Jag drog ut med Elin och de slutade med att vi tappade bort oss och hamnade pland stora ler/vattenpölar och vart både skitiga och blötta :( Hittade inte en ända kontroll så fick gå ut med min idrottslärare och hitta två kontroller med henne, fast jag fick ju göra de mesta jobbet men de gick iallafall bra tillslut! Hade lite andra lektinoer sen och på slutet hade vi musik och sen stannade jag frida emma och elin kvar och spelade in en låt som finns uppe på min facebook, Emellie Dippidi Dopp Branzell@fb
kommer kanske upp här också, vem vet ? om jag vågar ;) Iallafall vi höll på till halv sex oxh de vart riktigt bra! Sen drog jag och elin till mig, bytte om och hämtade pengar drog till ica och köpe godis och sen gick vi och kollade på när emma dansade bugg. Snackade också med en idiot kille men sen kom mamma och hämtade mig så hann inte snacka klart, menmen. Kom hem för en stund sen och har ätit och sånt. Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och sånt där ;) Ska snart gå och duscha och fixa inför kvällen! Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få trääffa min ängel, AMIIIIEBANANIIIEE :D har saknat henne så jävla mycket♥
jaja, ska gö nått annat KUL nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0