Fredag!

Godmorgon på er :)
Vaknade för en liten stund sen och gissa om det var skönt att få sova ut?
Somnade runt elva? och vaknade runt nio. 10 timmars sömn, inte dåligt ;)
Har iallafall snackat lite grann med mamma. Vi ska kanske gå och äta på stan idag.
Får se hur de blir! Men behöver verkligen mer tid med mamma, vi hittar inte på något bara hon och jag så ofta längre! Minns när jag var lite mindre när jag gick i små silvriga klackskor och höll mamma i handen på stan när vi shoppade och efter det gick vi alltid och åt kinamat. Saknar den tiden så mycket♥
men om vi går och äter fick jag bestämma och då vart det självklart amazing thai! gott:D
Ska ringa theresa och elin också och höra vad vi hittar på idag, vi är ju lediga från skolan, så skönt :)
Hur ser eran fredag ut? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0