första avsnittet ✔

Har kollat klart på första avsnittet av solsidan så har bara 10 kvar nu ;)
Fast börjar tröttna lite smått på solsidan nu om jag ska vara ärlig. Har kollat på hela säsong 1 tre dagar i rad nu.. haha ;) Väntar även på att julia ska uppdatera sin blogg och så sitter jag och beundrar min nya design bara för att jag vart så otroligt nöjd! hhiih ;)  Imorgon ska jag med min kompis på hennes dans och även passa på att ta ett ordentligt snack med en riktigt korkad kille som kommer vara där!  Så sååå är de med det!
Funderar också på om jag verkligen ska färga håret rött igen? Tror jag ska färga de brunt istället?
haha, har alltid så svårt för att bestäma mig xd Helst vill jag ju ha tillbaka min naturliga hårfärg, men de kan bli svårt efter allt jag färgat!:
Råttfärgar
Orange
Brunt
Platina blont
Guldblont
Mörkblont
Mellanblont
Solblont
Ljusbrunt
orange slinga
haha jaa ;) menmen, vi får väl se helt änkelt :)

Kommentarer
Postat av: julia

Du är mitt allt baby!

Du & jag förevigt.

Jag älskar dig finaste ♥

2011-09-21 @ 21:30:30
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0