com hem = sääääämst!

Hej på er :) Tredje gången jag förklarar mig varför de blivit dålig uppdatering nurå men comhem kronglade hela jävla dagen igår. Internet var helt fuckedup så kunde inte blogga då, kunde inte göra något annat på datorn för den delen heller satt :) Men nu värkar de funka igen så ja? Vad har jag gjort idag då? Skolan.. Vilket gick sämst på sista lektionen! strul mellan mig och en lärare och fan, ärligt talat va cp han va, jävla idiot på riktigt -.-
iallafall efter skolan drog jag hem kollade på tv och sen träffade jag julia. Vi typ cyklade runt överallt och snacka lite tjejsnack ni vet ;) ? drog in sen för de blåste som fan och skit kallt. Ska snart äta och så och sen ska jag väl typ ducsha och lite sånt. Men först nu ska jag föra över en dagen outfit bild som kommer upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0